»Sredstva za železniško infrastrukturo, torej za vzdrževanje in obnove, se v letu 2023 povečujejo za 173 milijonov evrov oziroma za 55 odstotkov. Kar verjamem, da je korak v pravo smer. Če želimo govoriti o zelenem, potem je treba železnicam dati prioriteto.«
»Pri železniški infrastrukturi gre za drage projekte, a ne smemo gledati preozko, pač pa moramo upoštevati, da je pri teh projektih poskrbljeno tudi za precej cestne infrastrukture, kot so podvozi in nadvozi, protihrupna ograje in podobno.«
»Namesto dragega projekta, ki bo vodil v še več cestnega prometa, bi bilo treba sredstva usmeriti v ureditev železniške infrastrukture...«
»Vsako namerno poškodovanje ali poseg v železniško infrastrukturo je neodgovorno in izjemno nevarno dejanje, ki lahko povzroči katastrofalne posledice: možnost železniških nesreč, iztirjenja vlakov ali ogrožanja življenj potnikov, osebja in drugih udeležencev v prometu.«
»Vlak po tej novi progi naj bi se zapeljal nekje sredi leta 2023. Mislim, da bo to velik prispevek k izboljšanju železniške infrastrukture v državi.«
»Vsako namerno poškodovanje ali poseg v železniško infrastrukturo je neodgovorno in izjemno nevarno dejanje, ki lahko povzroči katastrofalne posledice: možnost železniških nesreč, iztirjenja vlakov ali ogrožanja življenj potnikov, osebja in drugih udeležencev v prometu.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju